zondag 2 september 2012

Een eigen blog... 't is eindelijk een feit. Wat zo'n 7 weken geleden begon met de aankoop van een naaimachine, is uitgedraaid op een autodidactisch oefenen en creëren van allerhande stiksels... met dank aan de vele tutorials en duidelijke handleidingen op de knappe blogs van collega-creatievelingen! Gezien ik nooit naailes heb gevolgd, blijft het voorlopig bij het creëren aan de hand van bestaande ontwerpen. Al doende leert men en hopelijk volgen dan ook gauw wat eigen ontwerpen of modificaties.

Zo vond ik hier inspiratie voor een eerste stiksel: de clutch.

Stof: Pauli (Leuven)

2 opmerkingen:

  1. Zo..ik heb je hele blog even flink doorgespit..wat een prachtige dingen heb je gemaakt, mooi stof en kleur gebruik ook..inspirerend. Ik denk dat ik mijn naaimachine iets langer heb dan jou... maar kan hem wel eens wat beter gaan gebruiken als ik al jou maaksels zie..prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastische blog heb jij toch! Ik was even aan het snuisteren en merkte dat jij net op hetzelfde moment als mij beginnen naaien bent. Toen ik dat las in een bericht van je give away, ging ik door tot bij de start. Heel leuke en knappe dingen heb je al gemaakt. Sinds jouw start ben je een icoon geworden in blogland. Ik blijf volgen! Veel succes nog!
    ruth.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen