zondag 8 september 2013

Samen met elisanna

werd er deze zomer hard gewerkt! Een toevallige ontmoeting vorige lente tussen blogster elisanna en mezelf resulteerde al snel in een vlotte, creatieve en heel plezante samenwerking. Contact met een uitgever volgde en een concept voor een boek kwam tot stand. En zodus, begin maart mei mogen jullie een BOEK verwachten van het duo elisanna & Fynn.

Ons boek zal enkel en alleen gaan over tassen. In alle maten, vormen en kleuren.
Naast gedetailleerde handleidingen geven we tientallen tips om met één idee meer te doen dan enkel het patroon te volgen.

De sfeer in het boek zal bepaald worden door een hele reeks foto's. De eerste fotoshoot is ondertussen al achter de rug! En vanaf nu posten we om de drie weken een boek-gerelateerd berichtje op onze beide blogs, om jullie verder op de hoogte te houden van waar we zoal mee bezig zijn.

We'll keep in touch!

Sofie & Nathalie alias elisanna & Fynn

41 opmerkingen:

  1. Yess! Ik ben reuzebenieuwd! Maar jou kennende weet ik dat het perfect gaat zijn!! Nog veel succes en plezier met het schrijven van jullie boek.

    groetjes,

    Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! I love tassen maken! Ik kijk er naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ik leuk !! Die koop ik zeker en vast :-) ik kijk er al naar uit. Succes met de voorbereidingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan al niet wachten!!
    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd zeg, ik ben nu al superbenieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, fantastisch nieuws! Ne dikke proficiat!!! Ik ben zeer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar had ik nu eens stiekem op gehoopt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las dit SUPER GOEDE NIEUWS net bij Elisanna. Het wordt gegarandeerd een bestseller. Ik kijk er vol ongeduld naar uit ! Tassen naaien is echt helemaal mijn ding. Ik maakte al menigmaal de Elisanna clutch en de Fynch kwam ook al vanonder mijn naaimachine. Ik ben zo blij met het vooruitzicht op dit fantastische boek (wan ik weet dat het dat wordt)
    Nog veel succes en plezier bij het maken van jullie boek !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat ! Dat zat er al aan te komen, en had ik wel verwacht, want zoals jij op een perfecte en eigentijdse manier zo'n toffe tassen kan maken: dat is zeker een eigen boek waard!
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals ik al postte bij Sofie: ik kijk er naar uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer een leuk boek in het vooruitzicht en weer al van Belgen :-))!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk nieuws! Ik heb alvast plaats gemaakt in mijn boekenkast. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig nieuws!
    Ik ben eigenlijk geen tassenmens, maar van de jouwe en die van Sofie ben ik absoluut fan...
    Jullie boek gaat ZEKER in mijn boekenkast terecht komen....
    Tof, echt tof!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super ! Proficiat en veel succes met jullie boek ! Dat wordt vast een topper !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gebundeld talent. Dat wordt een topper... Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw proficiat! Dat wordt ongetwijfeld een topboek. Veel plezier met het maken ervan en ook ik kijk alvast verlangend uit naar maart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O geweldig!!! (De Fynn die ik van jou "gave away" gewonnen heb; hangt hier op en top te pronken).
    idd gebundeld talent, top hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai daar kijk ik heel hard naar uit! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal geweldig! Kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastisch! Kijk er al naar uit! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. daar kijk ik echt naar uit!
    dat het maar rap maart is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geniet ervan, heerlijke tijden :)
    Alles wat je maakt spreekt aan en geeft zin om aan de slag te willen gaan, dus laat maar komen dat boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, ik vernam dit goede nieuws reeds van mijn collega in het echt met name creative Els... Super tof! kei leuk vooruitzicht. Momenteel is het (jammer genoeg) hier veel te druk voor naaien en crea maar daar komt binnenkort verandering in, joehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super! Jullie boek staat meteen op mijn verlanglijstje. Tassen maken is mijn favoriete tijdverdrijf en je Kameleon is op dit moment mijn favoriete tas.

    BeantwoordenVerwijderen