zondag 1 december 2013

Raindrops voor een vrolijke meid

Wat contradictorisch om regendruppeltjes cadeau te geven aan ons immer-vrolijk nichtje, maar het het strakke, moderne uitzicht leek me echt passend voor een prille tiener. Ik vind het alleszins een bijkomende moeilijkheid om een passend stofje uit te kiezen voor deze leeftijd.



Het werd een schoudertas op maat, volgens de beschrijvingen die ze op voorhand haarfijn had opgesteld (aan creativiteit komt ze niets tekort). De tas werd verstevigd met Decovil Light zodat ze zelfstandig kan staan en de flap mooi strak valt over de draaisluiting.



Een 'verborgen' rits binnenin zorgt voor wat extra bergruimte voor geheime briefjes met haar 'BFF' die niet iedereen mag lezen.


En over haar beste vriendin gesproken: aangezien zij gisteren op haar verjaardagsfeestje ook was uitgenodigd, werden beiden getrakteerd met een passend en gepersonaliseerd ritstasje. Nu kan niemand er nog om heen...

17 opmerkingen:

  1. Waw een heel toffe tas en een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi weeral he, maar ik verwacht ook niet anders! ;-) Prachtig stofje met die druppels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het tasje is prachtig in dat stofje... en gewoon schoon gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik ben jaloers op uw perfecte biaislint techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmme die zou ik ook wel willen! prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zou ik ook erg graag kunnen maken... Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe mooi weer... De stoffencombinatie (en het patroon natuurlijk) zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu doe je me nog meer uitkijken naar dat boek van jullie !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waw, dat zit er allemaal perfect uit! Ik wil zo graag je kleine nichtje zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk stofje, en ik ben ook fan van de draaisluiting!

    BeantwoordenVerwijderen