donderdag 24 september 2015

Count down 'Mijn Designertas' - Versa Versa

We sluiten het rijtje ontwerpers af met de Belgisch-Ierse Sinead Shannon-Roche en haar label Versa Versa. Sinead startte haar handtassenmerk op vanuit het idee dat de gemoedstoestand en de stijl van een vrouw continu verandert. Een tas die zich aanpast aan de drager ervan is dan ook haar handelsmerk. De Versa Versa tas kan gecombineerd worden met verschillende basissen en flappen, waardoor je steeds een nieuwe, unieke tas verkrijgt.





Ben je benieuwd naar meer werk van Versa Versa?
Ga dan zeker een kijkje nemen op de website.

Mijn designertas 
10 concepten van Belgische ontwerpers 
Verkrijgbaar vanaf 25 september 


Meer daarover op Facebook en onze blogs

1 opmerking:

  1. verdorie! Ik woon op een boogscheut van Kessel-Lo, maar laat ik nu net de 26ste een weekendje aan zee doorbrengen met de collega's! Nog nooit heb ik zo hard tegen een weekendje weg opgekeken als nu!

    BeantwoordenVerwijderen