donderdag 17 september 2015

Mijn designertas - signeren

Het is bijna zover! In de loop van volgende week hebben we dan eindelijk na maanden van intensief werken en in spanning afwachten ons tweede boek in handen. Vandaag kregen we enkele sfeerbeelden van de drukker doorgestuurd...

Voor de vroege vogels onder jullie organiseren we volgende week al een eerste signeermoment. Kom op zaterdag 26 september tussen 19u30 en 22u naar de flagshipstore lotte martens in Kessel-Lo (Leuven) en neem als één van de eersten ons boek mee naar huis. Tegelijkertijd kan je de stoffen én enkele tassen uit ons boek in het echt bekijken.


Wil je zeker zijn van een exemplaar, reserveer jouw boek dan door een mailtje te sturen naar elisanna.fynn@gmail.com.

Groetjes en misschien tot volgende week?
Nathalie en Sofie

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit! Ik ga proberen langs te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zaterdag is nu de enige dag waarop ik niet in Leuven ben! Maar wellicht een ideaal moment voor de gemiddelde naaister ;) Ik ga sowieso nog eens langs bij Lotte, en jullie exemplaar wil ik ook zeker bemachtigen! Met signatuur, kan dat ook op een andere manier/moment? ;)

    BeantwoordenVerwijderen