maandag 20 oktober 2014

Naar De Boekenbeurs

Begin mei kwam ons boek 'Mijn tas' uit. En ondertussen zijn we al aan onze vierde druk toe! We vinden het geweldig om te zien hoeveel knappe tassen uit 'Mijn tas' er gemaakt worden door jullie! Elke keer die prachtcreaties zien, is voor ons de ultieme bekroning van ons boekenwerk.

Begin november is het net een half jaar geleden, die geboorte van ons eerste boekenkindje. En laat het dan nu net de boekenbeurs zijn! Wij zakken dus met heel veel plezier af naar Antwerpen, en hopen dat jullie met ons meekomen. We zetten graag een krabbel in je boek, bewonderen met veel enthousiasme jullie creaties (dus zeker meenemen, je mooiste 'Mijn tas'-tas!) en kijken er gewoon ook erg naar uit om een praatje te slaan met de mensen achter al die creatieve breinen.


Omdat het op dinsdag 4 november ladies night is, en de boekenbeurs dan extra lang open is, reserveerden we voor die avond een tafeltje aan de boekenstand van VBK België (314-319). En als je de signeerlijst van die avond bekijkt, zie je dat we er vertoeven in aangenaam gezelschap! Reden te meer om naar Antwerpen te komen dus. Kom zeker eens langs bij de VBK stand, want die avond kan je er bij Jennifer en Sven, de auteurs van Het Groene Smoothieboek, de heerlijkste groene smoothies proeven (gaan wij dus heel zeker doen!). Of koop een chicklit en verwen jezelf met een glaasje cava! Met je smoothie of glaasje cava in de hand kom je dan maar tot bij ons voor een gezellige creatieve babbel! We kijken ernaar uit!

Maar er is meer! Wij geven via onze blogs graag twee duo-tickets weg voor de boekenbeurs. Kom samen met je partner, je vriendin, je mama, je dochter/zoon .... eens langs, het zou ons een ongelofelijk plezier doen! Maak je graag kans op één van de twee duo-tickets? Laat dan gewoon een reactie achter onder dit bericht. Zowel Sofie als ik geven twee ticketten weg. Laat je bij beide blogs een reactie achter, dan maak je dus dubbel zoveel kans. Reageren kan tot en met donderdag 23 oktober.

En dan rest er ons nog maar één ding om te zeggen: Tot dinsdag 4 november! We maken er dan graag een klein boekenfeestje van!

Lieve groeten, Nathalie & Sofie

32 opmerkingen:

  1. Super! De jaarlijkse uitstap samen met de oudste zoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier waag ik een kansje voor zo'n leuk duo ticketpakketje voor de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk leuk! ik kom heel graag eens dag zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog nooit naar de boekenbeurs geweest, dus wil ik graag m'n kans wagen om op een ladiesnight kennis te maken met het boekenwallahalla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou leuk zijn om te winnen. Ik ben nog nooit op de boekenbeurs geweest en dat voor een boekenfreak.
    Zou ook een leuke ervaring zijn voor de zoon die zot is van boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt eeuwen geleden dat ik jog naar de boekenbeurs ben geweest. Als kond vond ik het altijd een super leuke uitstap! Het zou fijn zijn om dit nog eens mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 10 jaar geleden dat ik nog eens naar de Boekenbeurs geweest ben maar dit jaar staat het zeker op mijn planning o.a. voor de vele nieuwe naai-boeken! Ik doe dus graag mee voor de tickets!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb zin om dit jaar nog eens naar de Boekenbeurs af te zakken, dus ik neem graag deel aan de Give-Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie boek al uitgetest en grote fan! Ik waag graag mijn kans voor de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik neem heel graag deel! Kan ik ineens het boek kopen, ja tot mijn schande bekennen, ik heb het nog niet, maar zoals gezegd NOG niet ;-)
    veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In het bezit van een aantal nieuwe tassen, kom ik graag naar de boekenbeurs. Ik wil wel een krabbel in mijn boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat is het lang geleden dat ik nog eens naar de boekenbeurs ging. Tijd om daar verandering in te brengen. En zo een duo ticket zorgt dan weer voor wat extra stimulans.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook graag mee, ik ben dol op boeken!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga zéker langskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee. Ik zie dat wel zitten om een eens langs te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik wil mijn man graag verrassen met een avondje uit naar de boekenbeurs! Dan kan ik eindelijk mijn exemplaar van 'Mijn tas' bij jullie komen kopen, want met kleine kindjes in huis ben ik nog niet in de boekhandel geraakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh geweldig! Eerst en vooral proficiat met het succes van het boek! En de boekenbeurs, daar ben ik helaas al een aantal jaren niet meer geraakt, tot grote spijt! Wat zou ik graag die tickets winnen, dan kan ik niet anders! ;-)}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb jullie boek gekocht, maar zou het heel graag laten signeren door jullie...
    Die Ladies night trekt mij wel aan, ik zou wel een compagnon vinden die mij vergezelt naar Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mijn zus en ik zijn boekenwurmen (ik ned zij in het eng). Naar boekenfestijn geweest in Brussel en mijn zus teleurstellend maar 1 boek gekocht (ipv haar normale 20 boeken) dus zou het leuk zijn om haar te verassen met een ticketje naar de grootste boekenbeurs van het land ;)
    Mijn tas staat al lang op mijn aankooplijstje dus zou ik daar gebruik van maken om ineens een gesigneerd exemplaar in mijn handen te hebben en eindelijk eens die tas maken die ik al lang eens wou uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook graag mee om zo'n kaartjes te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de boekenbeurs, puur jeugdsentiment. Het is weer enkele jaren geleden dat ik daar nog ben geweest, maar nu ik weet dat jullie komen, misschien toch maar eens gaan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd te vinden voor een uitstapje naar de boekenbeurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee! Als ik win kom ik met mijn boeken-tas bij jullie langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mevrouwtje Theelepel22 oktober 2014 om 13:45

    Ohhh. Ik wil mijn kans wel wagen... De boekenbeurs, da's super lang geleden; daar wil ik nog wel eens naartoe gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik waag mijn kans; misschien voor de eerste keer in mijn leven naar de boekenbeurs. je weet maar nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het boek heb ik al, met zo'n duoticket kan ik er een gesigneerd exemplaar van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als echte boekenwurm kan een uitstapje naar de boekenbeurs niet ontbreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een avondje boekenbeurs en dan jullie ontmoeten, dat zou heel fijn zijn! Ik ben grote fan van het boek en heb hier al een aantal tassen hangen! Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super leuk dat jullie op de boekenbeurs aanwezig zijn!! leuke wedstrijd! succes iedereen !

    BeantwoordenVerwijderen